torsdag 8. september 2011

Det går i surr og stoler


Jeg tok visst helg for tidlig i forrige innlegg, trodde jeg satt og skrev en torsdagskveld, slik at innlegget ville bli lest på fredag. Det gikk visst litt i surr sent en onsdagskveld. Og ellers går det litt i stoler for tida. Stolene på bildene er kjøkkenstolene i farfar-huset. Den ene pusset jeg litt, for kanskje to år siden, fordi jeg tenkte å male dem, men syntes den ble ganske fin slik, så de ble aldri malt. Må vel pusse de andre også snart, så de blir likedan.
Det er farfar som har malt dem med skikkelig oxan golvmaling så de er verdt å bevares (nesten) som de er:))


Har ellers fått, må vel nesten si en hel haug med nye (eh gamle stoler) i det siste, skal prøve å få tatt bilde av dem så kan dere få se, det er et variert utvalg det kan jeg love;))

Men nå kan jeg ihvertfall ønske dere alle sammen ei riktig

GOD HELG!

7 kommentarer:

Old Chic sa...

Hi, hi!
Ja, jeg stusset igår kveld på om det kanskje var jeg som surret ; )

Flott stoler og gleder meg til å se resten av gjengen : )

GOD HELG på ordentlig : )
Klem

Bergheim sa...

Kjempefine stoler. Helt enig med deg i at de ser straks mer sjarmerende ut, når de er pusset. Ellers så viser du utrolig mange flotte og stemningsfulle bilder. Jeg bare "mållkoser" meg i denne bloggen din. Ha en fin helg ;)

Gitte sa...

Dagene flyr! Heldig du har jo nå fått en bonusdag:)
Kjempefine stoler
Ha en strålende helg
Klem Gitte

Merete/Scrappeguri sa...

Kjempefine med å bare pusse stolene!
Sååå koselig frokostbord i farfarhuset. Nydelige bilder du har -koser meg å titte innom deg!

Ha ei riktig God helg!

Hanne Margrete sa...

Herlige bilder! Stolene er kjempefine, og fargen er jo veldig fin den og! Gleder meg til å se mer fra din "stol-verden"

God helg!
Klem fra Hanne:)

Saras stove sa...

Fantastiske stoler! Nydelig farge! Ha en alle tiders helg! Klem Sara

Mamsens hus sa...

Så flotte stoler. :)
Fargen var lekker.
Ønsker deg en riktig god helg.