torsdag 14. april 2011

Ett-års feiring



Den 20. april har jeg blogget i et år og i den forbindelse har jeg lyst til å feire litt med å gi bort noen gaver.


Da jeg var på Trio Blomster og Gaver  for å kjøpe inn gaver til mitt lille jubileum ville snille Marit være med å sponse ett-års feiringen min med disse kjempefine kakeboksene fra Green Gate. Jeg synes de er helt nydelige og fargene er like aktuelle hele året, veldig fine også til jul. For å reklamere litt for Trio så er det min nærmeste interiørbutikk som drives av to drivende dyktige damer; Gunn Elisabeth og Marit. De har et stort utvalg av interiørartikler med leverandører som GG, PIP-studio, JDL, Ib Laursen, Nordal m.fl. Akkurat nå bugner det av vår i butikken og de lager de nydeligste blomsterbinderier på bestilling, hvis du trykker på linken ovenfor kan du besøke dem på deres facebookside. Og for dere som bor på Nordmøre så er det bare å ta seg en tur til Tingvoll :))


Gave nummer to er dette skiltet med en tekst som for meg bare blir mer og mer aktuell med årene.


Gave nummer tre er en rund liten linbrikke med broderier.


Tror nesten jeg må kjøpe et sett av disse kakeboksene, de passer veldig godt inn, synes jeg.


Håper mange har lyst til å være med på feiringen, og da er det bare å kommentere dette innlegget for å få et lodd til trekninga.

For å få tre lodd ekstra kommer det her en utfordring; Lag et innlegg om det rareste du samler på, noe som du mener er kjekt å ha, noe du har tenkt å lage noe av, eller noe du bare rett og slett ikke klarer å kvitte deg med. Skriv i kommentarfeltet om du har laget et slikt innlegg.

Siste frist for å være med er den 20. april kl. 12.00, da blir det trekning i løpet av dagen, og så skal dere få se det rareste jeg samler på, noe jeg er helt sikker på at mange ville ha kastet. 

Hadde vært moro om dere som ikke har blogg også vil være med, da kan dere enten velge anonym for å kommentere, eller lage en google-konto, det er ikke farlig :)) (Gjorde det ikke selv heller før jeg begynte å blogge da men..., selv om jeg mange ganger kunne ha lyst til å skrive en kommentar)

26 kommentarer:

Hulda sa...

Flotte premier. Jeg er gjerne med. Gratulerer med 1 år som blogger. :) Liker bloggen din veldig godt. Du tar fine bilder, og viser mye som jeg også er interessert i. :)

Røsslyng sa...

Gratulerer med 1-årsjubilèet!
Et slikt skilt står på ønskelista mi så jeg deltar gjerne i denne trekningen med 1 lodd og kryssede fingre.
Forresten et utrolig flott skap du har i innlegget under her :)

Anonym sa...

I would love to join your give away. All your prizes are beautiful. Kind regards, Ann ~ Australia.

Tove `blogg verden sa...

Gratulerer med jubileumet : )!
Jeg vil gjerne prøve lykken! Har de boksene, så satser på 2. eller 3. premien ; ) Ha en god påske
klem Tove

Unknown sa...

Gratulerer ;o))
Kjempe søte bokser...sukk ;o)))
Jeg er med å prøver lykken, 1 lodd for meg ;o))

God Påske ;o)
Klem Elisabeth

anne marie sa...

Jeg vil gjerne være med i denne trekningen:) 1 lodd til meg:)

Nina sa...

Gratulerer med Jubileum!
Jeg vil gjerne være med på trekningen din. De boksene er superfine, krysser fingrene for førstepremie;)
Mvh Nina
ninasjoevold@gmail.com

Hulda sa...

Ps: jeg har også et sengesett som er hvitt og blårutet, små ruter, men, det er til vask nå. ;)

liven sa...

Heisann!
Vil gjerne være med i trekning jeg :o)
Kjempefine premier....og forresten ...grattis med et år som blogger!!
Er glad for at du er her med dine fine innlegg :o)

ha en fin fredag :o

Anonym sa...

Gratulerer med bloggejubileum og med din vakre blogg! Jeg vil gjerne vinne og tar med glede et gratislodd. Hilsen Toril A. Jeg har ikke blogg, men kanskje du liker datra vår sin: lappesola.blogspot.com

Sommerhuset i bakken sa...

Gratulerer sååå mye med ett-års blogging ;-) Så flotte premier. Jeg blir gjerne med på trekningen din.

Ha en super kveld!

Janne sa...

Hei!
Flotte premier, jeg blir gjerne med:))
4 lodd på meg da...har laget et innlegg på det jeg samler på:))

Ta en titt!:)

Janne:)

Merete/Scrappeguri sa...

Gratulerer så mye med ett år! Alltid spennende å klikke seg inn her hos deg Monika. Jeg har faktisk denne uken kjøpt den øverste boksen, men den havner kanskje på hytta -så jeg vil gjerne ha ett lodd. Om jeg ikke vinner så må jeg kanskje kjøpe de to andre, de er kjempefine!
Ha ei riktig God påske!
Merete

Mary-Anne sa...

Grattis med 1 år som blogger :D
Klart jeg må ta et lodd ... Har falt helt pladask for GG ting !
Ha en flotters helg du :D

Unknown sa...

Gratulerer så mye med 1-årsdagen!! Flotte premier, jeg blir selvfølgelig med;)

Koselig at du vil følge bloggen, det setter jeg veldig pris på;)

Du har en fin blogg som jeg skal lese mer i nå...kommer garantert tilbake;))

KLEM

charm design sa...

Gratulerer så mye med ett års jubileum.
Riktig god påske til deg og dine

Solveig sa...

Gratulerer med jubileet!
For noen nydelig bokser! Klart man må være med på trekning her;o) Hmmm, må tenke på dette med innlegg om samlerarieteter. En artig utfordring, så får vi se hva som dukker opp;o)
Ha en flott helg!
Klem fra Solveig

ide-puffen sa...

Heia på deia.
Så koselige gaver.
Gratulerer med et år! :)
Jeg er med og feirer deg.
Kos deg
Randi

Anonym sa...

Hei. Nydelig premie:)
Har så lyst til å vinne;)

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

ide-puffen sa...

Den eneste fargen jeg hadde i kjelleren var Letthet. OG jeg er så fornøyd. Ja den er helt hvit, men allikevel litt varmere.
Tjohoo

Jatte sa...

Hei hopp!

SÅ nydelige premier da, jeg er SÅ med på denne altså - gratulerer med jubileum!

Er ikke sikker på om det er noe jeg samler på som er så rart - hmmm, den må jeg tygge litt på!

Ha en fin Søndag,
Klem Jatte♥

Marthe sa...

Så fine premier =) 1 loddt til meg

Line Elisabeth sa...

Hei:)
Gratulerer med 1 års dagen!
Så nydelige premier, de boksene var helt skjønne:) Jeg vil gjerne være med og tar et lodd:)

Ha en fin påske!

Klem Line E.

by camilla jin sa...

Gratulerer med 1-årsjubileum! Jeg vil gjerne være med i trekningen av fine premier, og tar ett lodd :) Kommer ikke på noe rart jeg samler på akkurat nå. Hjernen er litt treg kl 1 på natta. Men gå og legge seg? Neida, ikke tale om!

klem, camilla jin

Jenta på Laug sa...

Vil veldig gjerne delta med et lodd,
flotte ting:)
Ha ein God dag:)

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

jeg blir gjerne med å feirer deg tar 1 lykkelodd..

ha en fin påske:)

Klem Linda:)