mandag 21. mars 2011

Flaskeflaks



Se hvilke lekre flasker som dukket opp da mannen i huset skulle sjekke hvordan det så ut oppå taket til "praktrommet".


To gamle medisinflasker og en del gamle polflasker og polkasser var hva han fant der oppe. Skal tro hvem som har gjemt dem der? Man kan jo nesten lure på om det kunne ha vært en kar som ikke ville at kjerringa skulle vite at han hadde et lager;))


Han har gjort et lignende funn tidligere, han snekkern min, det var da han skulle ta ned noen panelbord i taket i gangen der oppe for å bruke rundt vinduet på praktrommet. Da dukket også ei likedan medisinflaske pluss ei gammel polflaske opp. De har jeg bare hatt stående i ei gammel skuff sammen med guttenes knerten-figurer og diverse annet som bare har havnet der;))


Så nå har vi altså tre av disse lekre medisinflaskene og diverse polflasker som jeg ikke har vasket enda.



Det var her oppe flaskene ble funnet.

12 kommentarer:

Sylvia sa...

Så artig!! Kan jo være litt av hvert som har foregått der oppe!!
Nydelige bilder som vanlig Monica:-))

Fågel Blå sa...

Hej!!!
Åh så fin blogg jag hittat till!!!!
Underbara bilder!!!!
Kommer snart tillbaka!
Kram Kathrine

Gitte sa...

Hei!
Flott blogg du har!
Full av inspirasjon... Har lagt meg til som følger og gleder meg allerede til neste innlegg!
Ha en fantastisk mandag!
Klem Gitte

Saras stove sa...

En av mange grunner til at "vi" liker gamle hus :) Kjempe flotte flasker!

Merete/Scrappeguri sa...

Så spennende da... Flotte flasker og bilder av dine funn!

Mia, New Room Interior sa...

Så gøy!! Det gjemmer seg mange skatter i gamle hus, det har vi og fått erfare!! :-) Ønsker deg en super uke! KLEM

Nostalgia sa...

takk for koselig kommentar :-) Det var litt av en samling flasker og kjempesøte Knertenfigurer.

Ønsker deg en fiiin uke !
klem, Nostalgia

Franske drømmer sa...

så gøy å finne slike skatter gjemt vekk, da! Herlig!

Hyggelig at du vil følge bloggen min- velkommen skal du være!

Ønsker deg en fin uke!

Klem

ralfefarfars paradis sa...

SÅ lekre flasker- virkelig en skatt! Det gamle rommet til storebror var malt med fargen risør på veggene- en kjempefin farge synes jeg, taket var malt fra før- så jeg vet ikke farge her- men regner med eggehvit- muligens vanlig hvit? Har heller ikke fargekode til gulv- men det var grått- og ikke den aller lyseste nyansen. Så spennende med oppussing- det blir sikkert veldig bra;)

liven sa...

Heisann
Oppdaget bloggen din via Hulda....og jammen har jeg kost meg her inne hos deg!!
Så mye koselige saker du viser....og alle de flotte funnene du gjør!
Gamle flasker blir jeg også glad for å finne ja!
Takk for titten og ønsker deg en fin dag :o)

Bergheim sa...

Så heldig du har vært. Sånne flasker er jo kjempeartig å komme over. Flotte til nesten all slags bruk. Og så er jeg så skjønt enig med Hanne. Du har en utrolig flott blogg. Men det som går rett hjem hos meg ikke bare bilder av et utrolig varmt og koselig hjem. Det er måten du framstiller det på. Du har en litt stillferdig nesten "sjenert" måte å framstille hjemmet ditt på. Jeg ELSKER det. Ikke sånn: Se-på-mitt-flotte-og-trenye-hjem-som-jeg-viser-dere - opplegg. Det er noe så genuint ekte over det. Og jeg merker så godt at det er DEG. Håper du fortsetter å framstille bloggen din sånn i all evighet. Det er så godt å komme hit. Ha en flott uke!

Tove `blogg verden sa...

Så gøy : D Ja man kan jo lure hvorfor de sto der oppe : ) Spennende !!
Ha en fin kveld!
Klem Tove