tirsdag 2. november 2010

Vil du vite hvorfor gardinene mine ligger vinduskarmen?




Nå ligg gardina i vinduskarmen,
 for kjære Lissie har fire små.
Dem ligg i stolen og kjenne varmen
fra sauefellen de ligger på.


Heisan!
Og dudliattentei!
For Lissie og deg og meg.


Men den gardina i vinduskarmen,
 den er så moro å klatre på.
Så dumt den ligger så høyt der oppe,
da blir den ikke så lett å nå.



Heisan!
Og dudliattendei!
For slike som deg og meg.


 Nå har de flytta de sort og hvite,
og bare gråpusan er igjen.
Men det skal du nå bare vite,
at de har kommet til gode hjem.


Heisan!
Og duliattentei!
For venner som deg og meg.
 

Og snart så må nok den tredje flytte,
mens lille Benjamin blir igjen.
Ja, for det ville nok ikke nytte
for minste gutten sa fritt for den.


Heisan!
Og dudliattentei!
For du skal bli her hos meg.

3 kommentarer:

trompetmor sa...

Heisann..jeg fant deg via nib sine sider og har lest innlegget ditt om kjøkkenbenken du fant.. såå gøy.. jeg er også rundt på gjenvinningsstasjonene i nærheten og leter etter gamle skap og mine barn mener også at jeg ikke er helt vel bevart..i begynnelsen de var med så sank de liksom ett hakk ned i setet, men i det siste har de strukket hals og vært med å sett om de finner skjulte skatter.. veldig gøy!!! trodde det vare var meg som var halvgal..hehe.. jeg gleder meg til å se den ferdig:) ellers var pusene dine verdens nydeligste..jeg har også to små.. de er jo så herlige.. ha en fortreffelig dag..jeg legger meg til som følger...

Merete/Scrappeguri sa...

Å så fine bilder du har tatt av kattungene,
Lille Benjamin for nok ett godt hjem!

Sylvia sa...

Sååå nydelige katter - stilig innlegg!!