tirsdag 18. mai 2010

Nattbordsgleder

I farfarhuset har vi et gjesterom som er ferdig malt, men ikke helt ferdig interiørmessig, men jeg tenkte jeg kunne vise fram en liten smakebit alikevel.
Det som ligger på nattbordene kan du få lov til å se, så skal jeg vise deg resten senere.
Det er en blanding av gammelt og nytt, mest gammelt så klart.
På det ene nattbordet ligger det ei fin gammel bok, den er turkisfarget med vakre gullbokstaver, og den gamle eska med damen på synes jeg er så fin. Her er også en gammel tallerken som jeg bruker til talglys.
På det andre nattbordet står en lysestake i sink, og på den ligger ei gammel fyrstikkeske som jeg fant blant farfars fiskesaker, den har vært brukt til å vikle fiskesnøre på.
Ideen til å legge fram den gamle fyrstikkeska fikk jeg hos Livs Lyst.
Gammelt lesestoff fra 1947 kan gjestene også hygge seg med.

Ingen kommentarer: