tirsdag 27. april 2010

Strikkevesker

Et av mine uferdige prosjekter som jeg har bestemt meg for å gjøre ferdig nå, er noen strikkevesker jeg begynte på for ei god stund siden. Selve veskene er laget av noen strikkeremser som ei gammel dame jeg kjente en gang strikket for å lage lappeteppe av.


Jeg delte opp remsene og tovet dem litt, og dekorerte med en blonde fra en kjole jeg kjøpte på loppemarked for mange år siden. Har tenkt å dekorere veskene slik at de blir litt forskjellige.


Det skal bli fire vesker til fire søte søstre som det er nesten et år siden jeg har sett. Gleder meg til å treffe dem i sommer, og da må disse veskene bli ferdige.
Så tante Monica må bare skjerpe seg nå.

1 kommentar:

Merete/Scrappeguri sa...

Oi så flink du er, gleder meg til å se dem ferdig. Så lurt å bruke de remsene til dette, hm... takker for tipset!